Producten
Producten Sluiten
Annuleren

VAAK GESTELDE VRAGEN - Mijn account

Hoe kan ik mijn facturen raadplegen?

Uw facturen kunnen worden bekeken en gedownload in de rubriek "Mijn bestellingen" van uw klantenaccount.

Hoe beheer ik de rubriek "mijn bestellingen"?

Deze ruimte, een echt dashboard van uw bestellingen, laat u toe

- de status van uw bestelling volgen

- de status van de bestelling kennen door op het bestelnummer te klikken

- de verzending van uw bestelling volgen door op het pakketnummer te klikken

- download uw factuur

  

Hoe neem ik contact op met mijn klantenservice?

Uw Mister-Auto klantenservice zal u helpen met elk verzoek. Met uw klantenaccount kunt u online een vraag stellen, in de rubriek "Klantenservice"/"Stel een vraag".

Ga op onze app of mobiele versie naar Mijn account / Mijn berichten / Stel een vraag.

Hebt u een technische of compatibiliteitsvraag over een onderdeel?

Om u een precies antwoord te kunnen geven, wordt u verzocht nog gegevens  te vermelden.

Hoe log ik in op mijn klantenrekening?

Klik op uw computer op "Mijn ruimte" rechtsboven in uw scherm om toegang te krijgen tot uw klantenaccount.


Op onze mobiele applicatie klikt u linksboven in uw scherm op het menu "Mijn account":


Met het e-mailadres en wachtwoord dat u bij het aanmaken van uw account hebt opgegeven, kunt u inloggen op uw klantenaccount.
U kunt ook verbinding maken via uw PayPal-rekening of via Facebook (alleen op de computer):
Om een als gast geplaatste bestelling te volgen, gebruikt u uw e-mailadres dat bij uw bestelling is geregistreerd en het bestelnummer dat u vlak na de betaling per e-mail is toegezonden.

Wachtwoord vergeten? Klik op "Wachtwoord vergeten" en voer uw e-mailadres in.

U ontvangt een link, die 24 uur geldig is, om deze te wijzigen en opnieuw toegang te krijgen tot uw rekeninginformatie.

Hoe bewaar of wijzig ik mijn leveringsadressen?

Met één klik uw leveringsadres kiezen bij uw bestelling? U kunt een of meer afleveradressen registreren in uw klantenaccount.

In het stadium "Levering 
U kunt een adres wijzigen door te klikken op de link "Bewerken" naast een reeds ingevoerd adres. ("Bewerken" potlood rechtsboven) 
Elk nieuw adres dat u kiest, wordt toegevoegd aan de bestaande lijst. 

Welke informatie is beschikbaar over mijn bestellingen?

Het gebied Mijn bestellingen is een echt dashboard dat u in staat stelt

de status van uw bestelling volgen

de status van de bestelling kennen door op het bestelnummer te klikken

de verzending van uw bestelling volgen door op het pakketnummer te klikken

download uw factuur

Hoe maak ik een klantenrekening aan?

Om te profiteren van de voordelen van de klantenrekening, is het eenvoudig, snel en gratis.

Het enige wat je hoeft te doen is:

- klik op "Mijn ruimte" of op "Een nieuwe account aanmaken", rechtsboven op onze startpagina als u onze Site via uw computer hebt geopend:

Of

- klik op het menu icoon links boven op onze home pagina, dan op het "Sign in" gedeelte als u op onze mobiele applicatie bent:

"Inlogin" sectie

- voer uw emailadres in en kies een wachtwoord

- voer uw volledige contactgegevens in: naam, voornaam, e-mail, telefoon en postadres,

- te lezen, vink dan ""Ik heb de Algemene Verkoopsvoorwaarden gelezen en accepteer ze"" aan.

- bevestig de registratie door op de knop "Doorgaan" te klikken

Zodra uw account is aangemaakt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw inschrijving.

De tijdens de creatie ingevoerde identifiers zijn uw toegangsbewijs tot uw Mister-Auto account!

Hoe beheer ik mijn persoonlijke informatie?

Dit gedeelte is uw persoonlijke dashboard.

Ga op uw computer naar "Mijn informatie"/"Mijn persoonlijke informatie". U kunt:

- uw aansluitingsgegevens (identificatie e-mail en wachtwoord) en uw contactgegevens te beheren.

- abonnementen en te ontvangen informatie te beheren: nieuwsbrief, e-mails met betrekking tot uw winkelmandje, aanbiedingen van Mister-Auto partners.

- uw privé account omzetten naar een Pro account

- koppel uw Mister-Auto account aan uw Facebook pagina.


Klik gewoon op de knop "Valideer mijn gegevens" om uw persoonlijke gegevens bij te werken.

Wat is het doel van de klantenrekening?

Een klantenrekening openen is eenvoudig, snel en gratis. Met deze rekening kunt u profiteren van ons getrouwheidsprogramma, sponsoring en vele andere voordelen.

Spaar je tijd! Zodra uw account is aangemaakt, kunt u meteen met uw volgende aankoop beginnen. Door uw voertuig(en) te registreren krijgt u rechtstreeks toegang tot de catalogus die aan uw behoeften is aangepast.

Om een rekening te openen, gelieve uw volledige contactgegevens mee te delen.

Kan ik meerdere voertuigen registreren?

Profiteer van de promoties aangepast aan uw voertuig en ga naar een hogere versnelling door toegang te krijgen tot de catalogus die overeenkomt met uw model.

Om dit te doen, gaat u naar uw klantenaccount, onder de rubriek "Mijn voertuigen". U kunt uw hoofdvoertuig registreren, maar ook andere voertuigen.

Wilt u uw eerste voertuig laten registreren?

Om uw hoofdvoertuig te registreren, klikt u op "Mijn hoofdvoertuig". Geef in de vervolgkeuzemenu's aan: het merk, het model, de motor, het gemiddelde aantal km dat per jaar is gereden en de datum van de laatste technische inspectie. Klik op de knop "Valideer mijn gegevens" om uw gegevens op te slaan. Meerdere voertuigen te registreren? Klik op "Mijn lijst van voertuigen", dan op de link "Toevoegen". De procedure is dezelfde als voor de registratie van het eerste voertuig.

Waarom zou ik me abonneren op de nieuwsbrief?

Wenst u een gratis preview te ontvangen van al onze promoties en gepersonaliseerd advies voor uw aankopen?

Ga naar de rubriek "Nieuwsbrief" / "Mijn inschrijving" / "Ik wens de nieuwsbrief te ontvangen en per e-mail te profiteren van de promoties van Mister-Auto".

Indien u geen commerciële communicatie van Mister Auto of zijn partners elektronisch wenst te ontvangen, kunt u ervoor kiezen u op de ene of de andere optie te abonneren of op geen enkele optie in te schrijven. 

Klik op "ja" om u in te schrijven of op "nee" om de nieuwsbrief te weigeren of om u uit te schrijven, en klik vervolgens op de knop "Valideer mijn gegevens".

Garanties voor de bescherming van mijn persoonsgegevens

Respect voor persoonlijke informatie is essentieel voor Mister-Auto. Wij verbinden ons ertoe de gegevens te beschermen die u ons toevertrouwt om uw bestelling te verwerken.

U kunt ervoor kiezen om aanbiedingen en informatie van Mister-Auto partners te ontvangen.

In overeenstemming met de Franse wet op de gegevensbescherming van 6 januari 1978 heeft u het recht van toegang, wijziging en verwijdering van deze gegevens. U kunt dit recht uitoefenen door contact op te nemen met onze speciale dienst, door uw verzoek vanaf het e-mailadres dat bij uw account hoort te sturen naar dataprotection@mister-auto.com, onder vermelding van het betreffende klantrekeningnummer.

U kunt ook onze Algemene Verkoopvoorwaarden raadplegen.

Kan ik me inschrijven via mijn FaceBook of Paypal account?

U kunt zich ook inschrijven met uw PayPal- of Facebook-account.


Op onze mobiele applicatie, kunt u zich registreren met uw PayPal-rekening

Kan ik inloggen met mijn FaceBook of Paypal account?

Om u te identificeren of om uw bestellingen sneller te plaatsen, kunt u uw Mister-Auto account koppelen aan uw Facebook account (op computer) of Paypal (mobiele versie, applicatie of computer).

Ga op uw computer naar "Mijn persoonlijke informatie"/"Accountkoppeling"

Wat zijn waardebonnen?

Uw klantervaring is belangrijk voor ons.

In geval van een ongeval kan Mister-Auto u een commercieel gebaar maken.

Een waardebon wordt dan op uw klantenrekening gecrediteerd, in de vorm van een code die u bij uw volgende bestelling gewoon in het stadium "winkelwagentje" moet invoeren.

Deze tegoeden zijn maximaal zes maanden geldig en kunnen niet worden gecombineerd met promotieaanbiedingen.

Hoe kan ik een bankrekening aan mijn klantenrekening koppelen?

Om de terugbetalingsoperaties via overschrijving te kunnen automatiseren, kunt u uw bankgegevens in alle veiligheid invoeren in uw klantenrekening.

Ga naar de rubriek "Mijn informatie"/"Mijn bankgegevens".

U moet vermelden: de naam van de bank, de rekeninghouder, het rekeningnummer, het IBAN en de BIC/SWIFT.

Klik tenslotte op de knop "Valideer mijn gegevens".

150 experts staan voor u klaar
Prijs en veiligheid
Snelle levering
30 dagen lang
makkelijk retourneren