Vul uw kenteken in. Voorbeeld: 1S-3967 Voorbeeld: AB-420-CA
Opruiming
Toepassing : Bestuurderszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Bestuurderszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Schokdemper inbouwtype : Veerpoot |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Schokdemper inbouwtype : Veerpoot |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Bestuurderszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Bestuurderszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |
Opruiming
Toepassing : Passagierszijde |
Schokdempertype : Gas Er bestaan 2 soorten schokdempers: - Met gas: duurder, ze zorgen voor een betere wegligging. - Met olie: goedkoper, ze zijn soepeler en dus comfortabeler. |
Schokdemper systeem : Dubbelpijp Er bestaan 2 systemen voor schokdempers: - de mono-tubes - bestaande uit een enkele buis en een zwevende zuiger om olie en gas te scheiden: betrouwbaarder, ze zijn beter bestand tegen slijtage en hitte en kunnen in alle richtingen werken. - de bi-tubes - bestaande uit 2 ruimten: goedkoper, beter bestand tegen schokken |