150 experts staan voor u klaar
Bent u PRO ? 15% welkomstkorting(1)
Mister Auto biedt u levering aan huis. Levering bij een Relay Point is voorlopig niet mogelijk.
Uw pakketten zijn in goede handen. Mister-Auto werkt met vertrouwde vervoerders (DPD, DHL Express).
Zodra de vervoerder uw bestelling in ontvangst heeft genomen, wordt u per e-mail en/of sms op de hoogte gesteld van de verzending van uw pakket en van het bezorgnummer. Uw pakje is dan onderweg!
Om de voortgang van uw bestelling te volgen, gaat u naar de website van de vervoerder met het referentienummer dat u in de verzendingsmail hebt ontvangen. Ter informatie, het is actief 24 tot 48 uur nadat het is uitgegeven.
Deze tracking is ook toegankelijk in uw klantenaccount, onder de rubriek "Mijn bestellingen".
Controleer de leveringstermijnen in functie van de gekozen leveringswijze op het ogenblik van de bestelling en aarzel niet om de Mister-Auto Klantendienst op de hoogte te brengen van abnormaal lange vertragingen door ons uw bestelnummer door te geven.
Per telefoon op 0858 88 63 90 van maandag t/m vrijdag tussen 10u en 16u (prijs van een lokaal gesprek)
per e-mail via onze contactruimte
Gratis levering is mogelijk tijdens onze promotiecampagnes op bepaalde leveringsmethoden. Het kan van toepassing zijn op specifieke producten in onze online catalogus.
U kunt ook profiteren van onze aanbiedingen via onze mobiele applicatie.
Vergeet niet de voorwaarden van de huidige aanbiedingen te controleren.
U kunt binnen 24 uur vanaf de datum van uw bestelling geleverd worden, mits uw bestelling aan twee criteria voldoet:
- Kies onderdelen waarop staat "Vandaag verzonden".
- Kies een express-aflevermethode.
Voor onderdelen gemarkeerd met "Vandaag verzonden", houdt u de teller in de gaten voor de resterende besteltijd!
Express-levering kan de volgende dag bij u thuis of op uw bedrijf (vanaf € 15,95).
Zodra de vervoerder uw bestelling in ontvangst heeft genomen, wordt u per e-mail en/of sms op de hoogte gesteld van de verzending van uw pakket en van het bezorgnummer.
Om uw bestelling te volgen, raadpleegt u de tracking van de zending in uw klantenaccount, onder de rubriek "Mijn bestellingen". Het is echter mogelijk dat het trackingnummer van uw pakket pas na 24 tot 48 uur actief is.
Hebt u een fout gemaakt of bent u van gedachten veranderd? Dit is uw recht.
Wij nodigen u uit contact op te nemen met de Mister-Auto Klantenservice om de bestelling te annuleren indien de status dit toelaat.
Indien de status dit niet toelaat, wordt u verzocht de levering te weigeren voor terugzending en terugbetaling.
Is uw pakket te laat?
Controleer de trackingstatus van uw klantenrekening om te zien of het is verzonden of dat het is geannuleerd.
- Uw pakket is verzonden maar de geschatte levertijd die u bij de verzending is meegedeeld is nog niet verstreken: u moet wachten tot deze tijd verstreken is voordat u contact opneemt met de Mister-Auto Klantenservice.
- Uw pakket is verzonden, maar de geschatte levertijd die u bij de verzending is meegedeeld is al verstreken: u kunt contact opnemen met de klantenservice van Mister-Auto om een onderzoek in te stellen bij de vervoerder. U wordt op de hoogte gehouden en wij doen er alles aan om uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen.
U heeft meerdere artikelen besteld maar niet uw hele bestelling ontvangen?
Controleer eerst in uw klantenrekening of de aangekondigde levering is gegroepeerd in één enkele zending of is opgesplitst in verschillende pakketten. Volg de aanwijzingen: "Mijn Account"/"Mijn Bestellingen" en selecteer vervolgens de betreffende bestelling.
Als de levering wordt aangekondigd als een enkel pakket, controleer dan uw pakket in aanwezigheid van de bezorger, maak eventueel een voorbehoud op de leveringsbon en maak foto's van het ontvangen pakket, neem vervolgens contact op met Mister-Auto per e-mail via uw Klantenaccount.
Na bestudering van uw klacht kan u een teruggave van het ontbrekende product of een terugbetaling worden aangeboden. In elk geval zullen onze teams u op de hoogte brengen van de conclusie van het onderzoek van uw klacht.
Aarzel niet om eerst de FAQ te raadplegen. Wat zijn de te volgen stappen bij het ontvangen van mijn bestelling?
Als uw pakket beschadigd of verslechterd aan u wordt aangeboden, moet u voorbehoud maken voordat u het accepteert of weigert. Het zal dan naar ons worden teruggestuurd. Zorg ervoor dat u ons een e-mail stuurt via uw klantenaccount.
Als u het product hebt geaccepteerd, zorg er dan voor dat u foto's maakt van het pakket en het/de ontvangen artikel(en). Start dan een procedure om uw bestelling te retourneren:
ofwel via uw klantenaccount op Mister-Auto.nl.
of via uw Mister-Auto Klantenservice
De status van uw bestellingen wordt aangegeven in uw klantenrekening. Als u een bestelling die als "afgeleverd" is aangekondigd, niet hebt ontvangen, moet u eerst controleren of uw pakket niet bij een buurman is afgezet of aan de conciërge van uw woning is gegeven.
Als uw pakket niet aan een derde werd overhandigd, is het uw verantwoordelijkheid om de Mister-Auto Klantendienst hiervan op de hoogte te brengen. Wij stellen een onderzoek in bij de vervoerder en vragen u, indien nodig, om een leveringsgeschilcertificaat.
Als het pakket zoek blijkt te zijn, moet u vervolgens bevestigen of u een nieuwe verzending (gratis) of een terugbetaling van uw bestelling wenst.
Wegens hun volume of aard worden sommige artikelen rechtstreeks door de leveranciers via hun eigen vervoerders verzonden.
Uw bestelling wordt dus wel verzonden, maar de leveringswijze wordt door de leverancier gekozen.
Wij maken er een erezaak van om, voor zover mogelijk, uw bestelling in één pakket te verzenden.
Er zijn echter enkele uitzonderingen waardoor wij genoodzaakt zijn in meerdere pakketten te leveren:
- uw bestelling past niet in één pakket en vereist meerdere pakketten
- uw bestelling bevat artikelen van verschillende leveranciers of met verschillende levertijden.
In geval van een onvolledige levering dient u eerst via "Mijn Account / Mijn Bestellingen" na te gaan of de bestelling in meerdere pakketten werd verzonden.
Als uw adres niet volledig is, als u afwezig bent op het ogenblik van de levering of als u uw pakje niet binnen de termijn hebt afgehaald, wordt uw bestelling door de transporteur naar ons teruggestuurd.
Wij nodigen u uit contact op te nemen met de Mister-Auto Klantenservice, onder vermelding van uw ordernummer. U kiest dan of u het product teruggestuurd wilt hebben of dat u het bedrag van het onderdeel terugbetaald wilt hebben.
Zodra wij het geretourneerde pakket hebben ontvangen, zal Mister-Auto u per e-mail informeren dat uw aanvraag is verwerkt.
Als u het product teruggestuurd wilt hebben, krijgt u een nieuw traceernummer per e-mail in uw klantenaccount.
U kunt iemand vragen om uw pakje op te halen op het relaispunt (in geval dat de bezorgdienst het pakket in een relaispunt heeft geleverd wegens afwezigheid van de klant op het adres). Daartoe moeten zij bij de afhaling het volgende voorleggen:
- een fotokopie van uw identiteitskaart
- een volmacht waaruit blijkt dat deze persoon gemachtigd is om uw pakket af te halen
- uw ordernummer of uw pakketnummer.
De Mister-Auto informeert u per e-mail over de bevestiging van uw bestelling zodra de betaling is ontvangen.
Gelieve er rekening mee te houden dat wij u om bijkomende informatie kunnen vragen om de conformiteit van uw bestelling te garanderen en zo eventuele ongemakken te vermijden.
Uw klantenrekening, onder de rubriek "Mijn bestellingen", is uw GPS voor het volgen van uw betaling.
Gelieve er rekening mee te houden dat de bij uw bestelling gekozen betalingswijze een validatievertraging kan meebrengen. Dit is met name het geval voor bankoverschrijvingen.
U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw betaling is gevalideerd. De status van uw bestelling verandert dan in "in voorbereiding".
Mister Auto zorgt voor zover mogelijk voor de beschikbaarheid van de op de site gepresenteerde artikelen. Als uw artikel echter niet beschikbaar blijkt te zijn na het plaatsen van uw bestelling, wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gebracht van de annulering.
U kunt uw geld terugkrijgen via de betaalmethode die u heeft gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling.
Neem de tijd om de staat van de verpakking en de inhoud van de verpakking te controleren.
Als het pakket wordt geleverd zonder handtekening, als de verpakking en/of de inhoud beschadigd zijn, is het absoluut noodzakelijk om foto's te nemen om hun toestand bij ontvangst te bewijzen.
In het geval van een levering met handtekening moet u, indien het pakket beschadigd is, de inhoud ervan controleren alvorens te tekenen en uw bedenkingen toelichten op de leveringsbon van de vervoerder. Wees voorzichtig, alleen de vermelding "onder voorbehoud van uitpakken" is niet voldoende, de mogelijke schade moet duidelijk worden vermeld.
Indien de goederen duidelijk beschadigd zijn, kunt u het pakket weigeren en ons hiervan op de hoogte brengen, zodat wij bij ontvangst van het geretourneerde pakket de nodige stappen kunnen ondernemen.
Ga naar uw klantenrekening, rubriek "Mijn bestellingen" om de voorbereiding van uw bestelling te volgen.
Voor elk van uw bestellingen wordt de status van validatie, voorbereiding of verzending aangegeven, u kunt het in real time volgen!