Mister-auto - Help

Hoe te bestellen?

Onze telefonische medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot/met vrijdag van 9u tot 12u.en 13u tot 16u op het nummer 0900 360 0360 (€0.80 p/m)  :

  • voor informatie over onze producten op de site
  • om u te begeleiden bij uw bestelling
  • om rechtstreeks uw bestellingen per telefoon op te nemen

De site is open 24/24 en 7 / 7

Belangrijk :

Op enkele uitzonderingen na, zijn alleen de producten op onze site te koop aangeboden.

Het is dus overbodig contact met ons op te nemen omtrent andere onderdelen (motor, versnellingsbak, onderdelen van carrosserie, auto interieur, enz. ...)

Hoewel onze medewerkers specialist op het gebied van auto onderdelen zijn kunnen ze niet op afstand complexe technische problemen oplossen.

Bij twijfel over de diagnose van een mechanisch probleem, of gebrek aan gereedschap, problemen bij het monteren of demonteren van auto-onderdelen, raden wij u aan advies aan een autospecialist te vragen, voordat u op onze site bestelt.

opvolging van de bestelling

U kunt op elk gewenst moment de status van uw bestelling volgen via toegang op uw account ("mijn account" in de rechter bovenhoek van de pagina).

Uw bestelling kan worden :

  • Geregistreerd, in afwachting van de voorbereiding
  • In voorbereiding
  • Verzonden (U krijgt een e-mail bevestiging met “opvolging nummer” zodat u uw pakket kunt volgen bij de expediteur)

Andere mogelijke status van uw bestelling :

  • Geregistreerd, in afwachting van betaling (in geval van betaling per overschrijving)
  • In afwachting van de goedkeuring van de klant (hoeveelheid, referentie artikel, enz)

In zo'n geval zullen onze medewerkers u systematisch een e-mail sturen, zodat u op de mail kunt antwoorden of telefonisch contact kunt opnemen.

Omruiling/Retour

De klant kan (een)artikel(len) terugsturen of de bestelling annuleren, indien hij met het bedrijf per e-mail of per telefoon contact opneemt, binnen 15 werkdagen na de levering van uw bestelling (op de datum dat u getekend heeft voor het in ontvangst nemen van het pakket).

Opdat het bedrijf het teruggezonden Pakket anvaardt dient de klant de volgende stappen te ondernemen :

  1. contact opnemen met Mister Auto per mail via zijn klant account of per telefoon om een retourbon te krijgen.
  2. het volledige en niet-beschadigde produkt terug in zijn oorspronkelijke verpakking te stoppen.
  3. de originele verpakking in een beschermende doos stoppen.
  4. contact opnemen met de bezorger van Mister-Auto, zodat zij het pakket opnieuw kunnen versturen.
  5. het pakket enerzijds en de vervoerbon anderzijds aan de bezorger teruggeven.

Na ontvangst van het geretourneerde pakket zal de klant worden terugbetaald volgens de oorspronkelijke vorm van betaling.

Belangrijk :
Uw terugzending wordt geaccepteerd:

  • Als het stuk zelf in perfecte staat is (niet gebruikt)
  • Als het stuk naar ons verzonden wordt met de originele verpakking (onbeschadigd, zonder plakband of opschrift)
  • Dat het geheel geplaatst is in een doos samen met de "retourbon" (zorg ervoor dat zware of breekbare stukken goed verpakt zijn)

Statiegeld

Als u uw nieuwe onderdeel heeft ontvangen, kunt u uw oude onderdeel waar statiegeld op zit terugsturen MET de "retourbon" die u uit kunt printen via uw account.

Na ontvangst van uw oude onderdeel, zult u worden terugbetaald volgens de betaalwijze waarmee u aanvankelijk uw betaling heeft gedaan.

De oude onderdelen dienen verplicht teruggestuurd te worden in hun originele verpakking.

Let op: U dient de oude onderdelen waar statiegeld op zit terug te sturen binnen 30 dagen, een termijn die ingaat na ontvangst van uw bestelling.
Na deze termijn zal uw statiegeld niet meer terugbetaald worden. Incomplete of beschadigde onderdelen zullen niet terugbetaald worden.

Motorolie
Motorolie
Waarom kiezen voor Mister Auto
  • Altijd de laagste prijzen
  • Een aanbod van meer dan 300 000 originele onderdelen
  • Een gekwalificeerde klantenservice staat
    tot uw dienst
  • Een niet goed,
    geld terug garantie
Betrouwbaar en veilig bestellen